tisdag, maj 22, 2007

6:an och 3:an, V Hamnen och fransk restaurang.

Idag har jag inte bara varit nere vid Bosse 01 och plaskat fötterna i kyliga danska vattnet, eller druckit Brämhults jorgubb/lime, eller åkt buss två gånger; funderade på att ringa deras upplysning och höra mig för om de månne slutat sälja clementinjosen... jaja. Inte heller har jag bara druckit en flaska vin och ätit kycklingmåltid med glass på en fin fransk restaurang eller för den delen hängt en stund i Folkets park för ovanlighetens skull.
Nej, jag har även skaffat mig en användare här så jag kan blogga!
Ah! Blogg blogg blogg! Skriv vad du vill du.
Och nu kommer Beebop snart.
Och efter att han gått och lagt sig så åker vi till London och spelar.
Förfestade igår med pasta och Aristocats in till sena natten.
Malmö är möjligheternas stad.

Inga kommentarer: