torsdag, juli 05, 2007

Fusion - postad 5 Juli, lite sent...

Okej gott folk. Vi kom precis till Fusion.
Vad är Fusion undrar du? SMK har svaret.
Eller, ja, jag kan ju i alla fall förklara, snedsträck, skriva vad jag själv vet.


Det är en festival i Tyskland.


Ja, så enkelt var det. Och där är vi nu. Och självklart bara råkade det finnas ett öppet nätverk här. "Lake" heter det och det var ju nice.


Eh... och medans jag sitter och skriver det här rymmer tydligen alla mina bandkamrater... och enasam sitter jag kvar med lite för mycket whisky i venerna för mitt eget bästa... men det är två timmar kvar tills vi spelar. Och jag tror det kommer bli vackert.


Joni kom just in i logen, så min gissning är att nästa blogginlägg är hans.


Men, men. Fusion är en stor jävla festival på ett gammalt flygfält. Ganska tysk stämning. Mycket bas. Mycket eld. Folk är lite som i Robin Hood här. Vi såg antydningar redan på vägen in.


eh.... nähe... det var visst bara ett nätverk... utan internet... så jag postar det här så fort det finns internet. Så kan det vara... 

Inga kommentarer: