torsdag, september 13, 2007

Herren testar mig.

Så ännu en natt med denna förbannelse... ännu en natt i soffan med äventyr och djungel och mediciner och nu en ubåt... r.i.p.
Varför är säsong tre av Lost som ett jävla knark? Jag ligger och dreglar mig genom avsnitt efter avsnitt och undrar hur det ska sluta. Och intrigen blir bara större och djupare hela tiden. Mer komplex. Och jag börjar inse att jag omöjligt kan få alla svar innan säsongen är över. Innan natten är över. Så än en gång går jag till sängs med en cliffhanger i färskt minne, väntandes på nästa dag, då jag kan fortsätta och punda ö-mysterier och Dharma Initiative.

4 kommentarer:

Anonym sa...

En till som knarkar Lost. Jag förstår verkligen vad du menar. Jag såg en film en gång. Sjukt bra film fast med sjukt dåligt slut. Hoppas inte detta slutar likadant.

Anonym sa...

Snart kommer DVD box S03 också :>

ska jag knarka S01, S02 och S03 och vänta tills Februari och börja titta på S04 :)

Anonym sa...

Jag knarkade just klart säsong 3 och mitt liv är som ett tomt skal. Inget har någon som helst mening förrän i februari nästa år. Maten smakar inget och tavlorna på mina väggar är färglösa...

Anonym sa...

Haha härligt! Körde nyligen mitt lost-maraton. Och det var kanske lite dumt med tanke på att säsong 4 börjar i februari 2008. Då har man ju inte en enda färsk cliffhanger kvar att relatera till. Och väl medveten om att framtida avsnitt bara kommer sätta fler frågetecken i skallen på en så vill man ändå ha mer. Satans knark är vad det är!