tisdag, november 13, 2007

Noch Einmal.


Ni har undrat i ert stille sinne månne jag mig ana, huruvida det leves det lyckliga och tokiga livet i staden på kartan: Berlin. Svaret är sant och flerstämmigt: sjukdom! pest! feber! mer sprit! usch! snor och papper! Allt är skit och världen rämnar utanför Lidl!
Som ni tidigare läst har huvuden rullat i vattenvärlden och alla har ju sett Beebop dyka upp på internet. Men alla god ting har en baksida; ett tillstånd som måste väga upp det goda. Precis som alkohol har bakfylla och tyngre droger har sin fascinerande avtändning. Så har även våra äventyr ett jävla sätt att smyga sig på en med bakterier och skit.
Och det som stör oss mest är att vi missade Lord of the Ring-bahn.

Vi spelar in annars. Det går bra. Det blir fint. Vi har köpt en mikrofon. Vi lyssnar på Dolly Parton och idag lagade Kimmiz den godaste pestopajen i mannaminne. Igår åt vi Tom Kah-historia. Det var också mega. Super. Klasse. Gail. Prima.

Hursomhelst, en drink kostar 8 kronor, det är 24 grader i vattnet och dom har DVD på alla rummen. Puzz.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fan vad lyx. Jag sitter insnöad 4 mil från sthlm, 3 mil från södeltälje, mitt ute i ingenstans. Och inga drinkar har jag. ;(

Anonym sa...

No way! Mikrofon? ska ni sjunga?

Anonym sa...

fan björn, du är så jävla skön.