fredag, november 23, 2007

Rêvez la nuit partie.

Tänkte bara inflika att jag tittade på Sicko igår, och nu tycker jag inte illa om U.S.A. längre. Det är ju synd om dem. De är ju helt dumma i huvudet. De är ett U-land och det vet de inte ens om.
Greatest Nation on Earth.
Death to the Infidels.

Land of the Free (of health care).
De är får. Okej, inte alla naturligtvis. Inte min vän Olivia i Texas t.ex. (Hej Olivia!).

Men skitsamma. I stort sett alla borde dö där borta så kan Europa invadera skiten igen. Och införa lite allmän hälsa och mindre reklamavbrott och sånt som är bra med livet.

...som den där spanska osten jag köpte. Den var lagrad mellan lönnblad i grottor...

Grejen var i alla fall det här med mina drömmar. Jag har nämligen drömt mig genom hela natten, och alla drömmar har bara handlat om att jag och de mina har aktat oss för att ställa oss på stolar, ramla, öppna luckor och annat som skulle kunnat ge oss skador, eftersom ingen av oss hade ordentliga sjukförsäkringar... Och även de som hade det litade inte på att försäkringarna täckte allt.

Ja, det var det. Nu ska jag rosta lite bröd.
Btw så har jag trosor på mig för alla mina kläder är hysteriskt smutsiga nu. Får inte glömma tvättstugan idag.

Inga kommentarer: