måndag, september 28, 2009

Tack Margret Pattknullsdottir.

Hej Frej!
Snopet, men damerna i Elitsällskapet har tydligen problem med dig. Ett helt kluster av dem jobbar ju på Nöjesguiden om det säger dig något.
Eller annars tyckte de bara att de andra förslagen var hottare. Och Elit har ju alltid max 100 medlemmar.
Ursäkta om du tyckte att jag stal din tid. Jag är i alla fall ditt fan ändå.
Cheerio
Alexander

Den 25 september 2009 10.21 skrev Alexander Bard :
Jag föreslår ditt namn till Elits board och ger dig min röst.
Men sen ska fem personer till säga sitt och har veto. Elit har ju bara max 100 medlemmar.
Tack för din förståelse för processen!
Japp, Kamisol är grymma. Gör du videor också?
Cheerio
Alexander

Den 24 september 2009 17.48 skrev :

Sorry för sent svar är ute och spelar. Men logga in mig så blir allt skitkul.

Gör ni videos med Kamisol? Dom är bäst.



Frej


> Hej Frej!
> Christian "Fienden" Saldert har föreslagit dig som ny medlem på den ökända
> maillistan Elit. Det låter ju som en lysande idé. Får jag logga in dig?
> Cheerio
> Alexander Bard/vi delar tydligen videoregissör...
>


--
Frej Larsson
Djur and mir recordings
www.djurandmir.se

1 kommentar:

Tintin sa...

Shiiiiiiit vad patetiska ni är, kom in i matchen era snorvalpar!

Shiiiiiiit......