fredag, juni 08, 2007

Malmö>Norrköping

Sitter här och dricker lite kaffe och lyssnar på P3. På radion klagar Rebecca Vinterbarn-Elg på studenter och hatar allt och alla runtomkring sig. Okej att man har issues men man behöver ju inte promenera till radiohuset och göra alla lyssnare helt miserable. Spar på klagandet. Turn that frown upside down.

Snart har jag druckit upp kaffet och efter det börjar den stora flyttstädningen. Jag ska ta badrummet och Imre ska ta tag i köket. På tisdag bär det av till Norrköping med flyttlasset. Egentligen borde jag ha separationsångest till Möllan, men jag känner inte av den. Mest är det så att alla har (eller ska) flytta norrut, så man har inte så mycket bekanta kvar i Malmö.
Jag är väldigt peppad på att flytta tillbaka till Norrköping. Det kommer kännas som att man vrider tillbaka klockan 5 år. Jag, Björn och Beebop kommer att träffas, dricka lite kaffe, snacka lite skit och göra nån riktigt skev låt. Jag längtar.

Nu ska det skuras toalettstol!

Inga kommentarer: