fredag, augusti 24, 2007

Superfredag.


Ja, vad hände igår efter mitt och Beebops inlägg? Inte så mycket.
Vi drack upp vår Malibu och vin och drog ut och gjorde stan. Det var inga klubbar öppna igår, så vi fick sätta oss på Babyl House istället och dricka 25 kronorsöl. Det mest dramatiska som hände var nog när en ung kvinna råkade få ner sitt cykeldäck ner i spårvagnsspåren så att hon drog av en vurpa och landade på armbågen. Polisen och ambulansen kom dit och plåstrade om henne, och det gjorde henne glad. Sedan när stället stängde vid 1 så drog vi vidare till Sveaskeppet. Då började jag bli trött och för berusad så jag hann inte ens avsluta min öl innan jag bestämde mig för att vandra hemåt. Max var ju såklart stängt så det fick bli två franska korvar på Statoil istället.
Ganska ovärd torsdag alltså. Och jag tror inte att den här helgen har så mycket i sitt sköte det heller.

Men om en vecka kommer vi att vara i Bergen. Då ska vi bryta arm med både Erlend Öye och vår skivbolagsgubbe Isse. Det ser jag fram emot. Och Op:l Bastards har återförenats och ska spela lite också. Jag längtar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en ganska opepp kväll alltså. Men fanken - hälsa Erlend försjutton - Bergen blir nog toppen. Lycka till!