torsdag, mars 06, 2008

Vaknade av att nån jävel ringer och väcker mig, precis som igår. Nån som hittat.se:at mig och tycker det är underbart att ringa och smaska eller fråga "Är det Björn i SMK?" Dö i helvetet. Eller så kan ringa till snubben själv, eftersom jag lagt upp hans telefonnummer i gästboken.

Nåväl.

Det får inte förstöra min dag. För det är en förträfflig sådan idag. Följande saker är sällsamt bra just denna dag.

1. Jag har simmat 80 längder på badhuset, det vill säga 2 kilometer. Och även om jag känner mig duktig nu så kommer jag nog vara rullstolsbunden en vecka framöver. Men det får man ta.

2. Joni fick Grotesco vol. 2 med posten idag, vilket betyder att vi nu inte behöver youtuba den volymen utan kan njuta den i fulla drag framför en tv; något vi allt för sällan gör.

3. Min bättre hälft, min fru, mitt ligg, anländer om någon timme. Har inte setts på över en månad tack vare englandsturnén.

4. Jag fattade att jag inte skulle betala tillbaka 5 tusen i skatt utan blott 2 tusen. Vilket som egentligen eftersom jag i slutändan kommer bli utfattig på att spela i det här bandet.

5. Imorrn är det fest.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Inte jag som väckte, Det var annat folk ju :S

Anonym sa...

Det var visst du, din ligist till busringare!

Anonym sa...

Du vet det hur ?

Anonym sa...

Haha påminner lite om min kompis som gick fram till björn när han satt på tågstationen i Hultsfred och började sjunga typ xD
Det var iallafall underhållning för oss andra ^^