tisdag, juni 03, 2008

Fresh!

Hurra! Sitter i en Berlinlägenhet där temperaturen är skönare än utomhus. Efter 2 veckors nagelbitande har jag äntligen fått igång min Mac-partition på min bärbara, vilket känns väldigt skönt. Trodde nästan att bilderna från den snart avslutade europaturnén gick förlorade, men icke. Det räckte med att bara köra igång Leopard-installeraren och be den titta till hårddisken. Efter 4 minuter stod det att inga fel hittades och vips så funkade den igen. Kommer väl att posta ett best-of-medley med bilder från resan eller så får ni helt enkelt bevaka min Flickr.


En dum idé som jag och Björn kom på nyligen är att cykla ner till Hultsfredsfestivalen från Norrköping. Björn ska nämligen spela lite på synten på Nina Natris (ex-Fidget) spelning. Så på måndag brakar det loss. Då pumpar vi däcken, köper ett tält, ställer in kompassen åt syd och hoppas på det bästa.

Inga kommentarer: