måndag, juni 09, 2008

Hemma.

Så, vad kan man slutplädera om denna turnén då? Jo, att jag blivit av med cirka två tusen spänn. Inte gjort av med, blivit av med, som i tjuv. Jag har fått min fina lilla svarta iPod stulen. På Ibiza. Jag har slarvat bort nästan alla mina strumpor. Fått matförgiftning. Eh... ja, det var nog det sämsta.

Sen har jag ju gjort en massa kul också. Det kan man ju se om man läser bloggen lite. Vore det inte för den så skulle jag inte orka minnas allt. Icke sagt att jag skulle vara för full alltså.

Nu ska jag lägga mig i min säng för första gången på en månad eller mer. Imorgon ska jag upp och repa lite själv inför Hultsfred. Kom och kolla, 22:30 på torsdag. Jag spelar med Nina Natri. Jag och Joni ska cykla ner. Vi som är sämst på att cykla. Det kommer nog ta tre dagar. Måste köpa ett tält... fast vi inte har råd.
Man har inte råd med nåt om man jobbar med det vi gör... i samma skala...

Sova var det ja. Hej.



Inga kommentarer: