onsdag, juni 24, 2009

Uppdaterar.

För snart en månad sedan spelade vi på Hugo i Norrköping med vårt band. Jag glömde bort att "blogga" då. Det är ju mycket nu. Mycket att "blogga" om. Hejhej ska du med och läsa en semi serious blog kanske nån undrar.

Nu kör vi.

Runt tolv på kvällen spelade vi i alla fall med vårat band. Runt fyrahundra personer trängdes i lokalerna. Det var tjo och tjim.

Dagen efter kunde man läsa att en tjej blivit våldtagen inne på klubben. Tydligen inne på en av toaletterna. Killen hade de visst fått fatt på men han hade också släppts tämligen fort. Varför vet jag verkligen inte.

Våldtäkten skall ha ägt rum precis runt midnatt, alltså runt klockan tolv. Alltså under vår spelning. Alltså när jag stod på en scen och spelade synt. Så våldtog någon en tjej på en toalett inom en radie av tio meter.

Om nu de som dansade framför oss var där, alltså framför oss, så var ju uppenbarligen inte väldtäktsmannen där och dansade. Han var ju och våldtog. Så alla som inte dansar är uppenbarligen våldtäksmän.

6 kommentarer:

Malin sa...

BRa, bra! Det är dags att publicera på aftonbladet

Anonym sa...

HAHA! Det här inlägget gjorde min dag! :D, fast, det är ju synd om tjejen...

millan sa...

alltså haha. lite kul ändå. att han inte dansade.

Shelley sa...

Haha, ironiskt.

Fast synd om tjejen så klart.
(Synd att han inte dansade alltså.)

Claudio sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mimmie sa...

Min fråga är nog fan vad man gör på toaletten när man har möjlighet att dansa till er? Det kallas att hålla sig. Vilket tydligen båda parterna hade problem med här.

(Yes of course, poor girl etc)