måndag, november 16, 2009

En kort notis.

Jag har en vän som heter Pär. Han är fotograf och har just avslutat ett fotojobb med oss pojkar i bandet. Vi ligger nakna med frukt på vita fällar. Pressbilder de luxe.

Pär var på möte med oss i logen i lördags. Här följer en nästan helt korrekt verbal korrespondens mellan Pär och - vi kallar honom Asian Guard - citerad:

(För att förstå den till fullo krävs det att du är införstådd i att Asian Guard's argument till varför en enstaka kille inte fick vara kvar backstage, var att han skulle få skit för det.)

Asian Guard (till Pär): Och du går härifrån nu.
Pär: Ja, det tänker jag verkligen göra. Om du trodde att du skulle få skit för det förra så kommer du nog få mer skit för det här.
Asian Guard: Du, jag hoppas att jag träffar dig utanför Debaser sen.

Han hotade helt enkelt en god vän till mig. En man som i mina ögon under årens lopp utmärkt sig med god moral och ett gott bemötande.

Visst är världen orättvis va? Eller är den det? Hör på det här om ni tycker så:

Vakten har fått sparken.

3 kommentarer:

GRIM sa...

Niggah got owned!

Finns inget värre än vakter som måste kompensera sin kuklängd.

Anonym sa...

Jag har också haft problem med en av Debasers vakter nyligen. Debaser har ju alltid haft bra äldre vakter som alltid hållit stilen.

Jag säger så här, klart att en vakt ska kunna be en person gå ut och i värsta fall snällt avvisa honom.

Undrar verkligen om det var samma yngre vakt som jag råkade ut för.

Hoppas verkligen det. För den killen var ett riktigt rövhål.

/Kurtz.

Anonym sa...

Jag var på debaser medis i fredags och fick känna på de där vakternas behandling. Är helt öm i hela högerarmen samt blåmärken över hela axeln samt båda armbågarna.
Jag han inte ens fatta varför jag skulle ut förrän dom var 2 stycken som bestämt skulle visa att de var starkar än mig.... jävla dumhuven.